מתכונים

שייק לבוקר

מגיל צעיר אנחנו שומעים על חשיבות ארוחת הבוקר, שייק היא דרך מצויינת להתחיל את היום.

על מנת שהשייק יהיה גם טעים ועם זאת מזין ובריא יש לשמור על שילובים נכונים.

מצרכים:

2-5 עלים ירוקים מסוג: תרד, קייל, מנגולד, חסה, נענע (במתינות), סלרי (טעם דומיננטי), פטרוזליה, כוסברה וכל ירק אחר שיש לכם בבית.

2-3 פירות: תפוח (כולל הגרעינים), בננה, אגס (כולל הגרעינים), פירות יער, תמר, מנגו, חצי לימון מקולף, בחורף תפוז מקולף, הפירות יכולים להיות קפואים.

1-2 כוסות של נוזל בסיס: חלב שקדים – רצוי ביתי או מים

אפשר ורצוי להוסיף 2-3 קוביות קרח.

אופציות להוספה: פולי קקאו, ספירולינה, קינמון, פלפל חריף (במתינות, מחדד טעמים).

להמתקה: 2-3 תמרים מגולענים - רצוי מגהול או סירופ מייפל אמיתי.

אפשר להוסיף חצי סלק מקולף, גזר. 

אופן ההכנה:

מכניסים את כל המרכיבים לבלנדר.

הצבע יהיה בהתאם ירקות ולפירות שהכנסתם.

לבריאות,

יום מלא אנרגיות  

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

טלפון: 050-2320333

רח׳ אלתרמן נתן 2, גן יבנה

© 2016, כל הזכויות שמורות לעופרית ברנע